Pakume Teie korterelamule või büroohoonele professionaalset ja kliendisõbralikku haldusteenust. Igapäevaste haldusküsimuste ja operatiivsete probleemide lahendamise tagab hoone personaalne haldur, kes omab haldusobjekti  kohta põhjalikku ülevaadet.

Haldusteenus sisaldab: 

  • Kinnisvaraobjekti haldamiseks ettevalmistamine, objekti haldamise ülevõtmine ja konsulteerimine;
  • Kinnisvaraobjekti haldamise ja majandamise üleandmine ning/või selle vastuvõtmine;
  • Kinnisvaraobjektiga seotud subjektide vajaduste selgitamine ja objekti tehnilise seisundi uuringud;
  • Kinnisvaraobjekti korrashoiuga seotud sihtide ja eesmärkide püstitamine;
  • Lühiajalise (1–5 aastat) majanduskava koostamine;
  • Majanduskava elluviimise korraldamine;
  • Majanduskava täitmise jälgimine/ kontrollimine ja analüüs;
  • Tehnohoolduse korraldamine kinnisvaraobjektil;
  • Tehnohooldusena ettenähtud tegevusplaanide koostamine;
  • Sõlmitud tehnohoolduslepingute täitmise järelevalve;
  • Heakorratööde korraldamine kinnisvaraobjektil;
  • Sõlmitud heakorratööde lepingute täitmise järelevalve;
  • Ehitus- ja remonditööde korraldamine kinnisvaraobjektil;
  • Lähteülesannete koostamine ehitus ja remondiprojektidele;
  • Projektiga seotud tööde läbiviimiseks vajalike lepingute sõlmimine või sõlmimise korraldamine;
  • Korrashoiuobjektiga seotud informatsiooni liikumise korraldamine;
  • Kinnisvaraobjekti dokumentatsiooni korrashoid.
  • Haldusnet

    Sisene

    Teata näidud, vaata arveid ja palju muud

  • Kodukindlustus

    Sisene

    Kindlustus meie klientidele

  • Hinnapäring

    Küsi pakkumist